Deletedmom61 Kizlar merhaba aranizda yeniyim🎈 Ovulasyon testiyle ilgili sizden yorum rica ediyorum🙈 resmi yukledim. periyotlarim duzenlidir ancak gecen ay testte pik’i yaklayalamadan siliklesince bu ay adet biter bitmez yapmaya basladim. adet bitiminden sonraki 5 gun silik bile degildi yoktu,ondan onlari koymadim. 4u itibariyle meraktan sabah 12 ve aksam 7 olarak yaptim. yani resimde 4 temmuz ve 5 temmuz sabah-aksam olarak var. bugun de saat 1e dogru yaptim. sizce yumurtlama olmus mu? Simdiden tesekkur ederim🌸🌸🌸 https://hizliresim.com/oK461k https://hizliresim.com/oK461k
iremgun Deletedmom61 ben de yeniyim aslında ama bana kalırsa dün yumurtlama olmuş değerlendirdiniz mi? Önümüzdeki 3 günü de değerlendirin derim ama başka arkadaşlar da baksınlar yorum yapsınlar 😊🙏 rabbim gönlünüze göre versin 🙏
Deletedmom61 iremgun cok tesekkur ederim🌸🌸 4unu ve 5ini degerlendirdik🙏🏻 amin allah isteyen herkese nasip etsin🙏🏻
iremgun Deletedmom61 benim gördüğüm bugün çatlamış bugünü de değerlendirmeniz lazım diye biliyorum. Ama dediğim gibi başkaları da görür umarım yorum yaparlar ben de siz gibi ovulasyon da yeniyim😊🌸🙏
Defnederen Kızlar benimde paylaştığım postta testime bakar mısınız adet günüm bugün test yaptım ovulasyon
1818_18 Deletedmom61 evet canım benim de öyle olmuştu hamile kaldım ardından ama değerlendir ben o 3 günü aralıksız degerlendirdim
yasemin333 Deletedmom61 yumurtlama olmuş mu olmamış mı tam anlayamadım ben de aynı testle yapıyorum bu ara benimkiler daha belirgindi bilemedim o yüzden
Deletedmom61 yasemin333 simdi tekrar tekli resimlere baktim 5dk sonra cekmistim. ayin 4u aksami olan bu sekildeydi. sanki daha koyu 🙈https://hizliresim.com/u2O6kk
yasemin333 Deletedmom61 evet canım demek istediğim buydu işte kuruyunca değişiyor rengi anlaşılması zor oluyor bu yumurtlama işte koyu t çizgisi
yasemin333 Deletedmom61 6 sındaki testte silikleşmiş çatlama olmuş demekki bugün.İkimizin zamanları aynıymış benim de bugün yarın çatlama olacak