Kubraadmr canım hayırlı olsun,Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🌸 12. Haftaya kadar 2 haftada bir çağırıyolar genelde.Sen şimdi 8 de gidersin,sonra da ikili test için çağırır.aradaki kontrol rutin bı kontrol canlılık kontrolü için.ben de 12.haftamdayim beni de aynı aralıkla çağırdı doktorum,2 li test için de bu hafta gidicem