Buseeee_byk 6+2 gebeyim yarım ananas yedim. Kimisi zararlı dedi ama yiyen oldu mu hic lütfen bi yazar mısınız?
cptrhb Buseeee_byk ay niye zararlı olsun. Çok fazla tüketmediğin sürece ne olacak sanki. Bitki çayları maydonoz çiğ soğan falan zararlı diye biliyorum ben .
Busratm Buseeee_byk Bir dönem çok yemiştim. Bir oturuşta bir tane bitirdiğim olmuştur. Hiç bir sorun yaşamadım. Şuan 39 haftalık gebeyim. Sadece fazla yiyince bende ishal yapmıştı.
_mucizem_ Buseeee_byk açılmayı hızlandırdığını duymuştum ben de ama hamileliğimin başlarında da yemiştim sonuçta bi oturuşta bi ananas yemiyoruz ya. 🤷🏻♀️☺️
es_es Buseeee_byk gerçekten herkes bir şey diyor, o yüzden en doğru bilgiyi gebeliğini takip eden doktordan alırsın. Ananas bildiğim kadarıyla faydası var , tabi ki normal zamanda da her şeyin fazlası zarar. Limitlere dikkat etmek gerekiyor
mlsmrtgl Buseeee_byk düşük riski olanlara tavsiye edilmiyor . Fazla fazla yemediğiniz sürece sorun olmaz . Ananas ödem atmaya yardımcı bir besin . Bana doktorum düşük riskim olduğu için sadece bir parça ye o da isteğini bastırmak için demişti .
mlsmrtgl Buseeee_byk gebelik süresince risk olsun olmasın her şeyi kararında etmenin faydası var bence . Sizin ki biraz abartı olmuş ☺️
Tatlisannedilekk Buseeee_byk ananas açılmayı tetikliyormuş, ilk 3ay düşük riskim vardı oyüzden doktorum yasaklamıştı bana