Eda06 Kızlar bugün bebeğim tuaf şekilde karnımda toplanıp geri gevşiyo şuan 39+4teyiz ve bu yarım saatte bir oluyo fakat ağrım sancım yok acaba doğum kasılmaları mı ? Doğum kasılmasında bebek toplanır mıydı yada kasılma nasıl bi şey
1anneadayi_ Eda06 bende burda bekliyim aynı sayılırız 40. Haftadaym bende de oluyor karnım sertleşti iyice bakalım 🤷🏼♀️
Edaaberk Eda06 bizde 39+4 sanki bugün biraz karnım agriyo ama yine de tık yok. Açılmaya da perşembe bakacak olmadı suni ile başlatalım yada 2 3 daha bekletelim dedi. Size bisey dedi mi
Pelbtgn Eda06 bizde 38+6 dayız üç dört gün önce aynı şekilde oluyodu yerleşmeye çalıştığı için kasılıyo toplanıyo diye biliyorum. İnşallah çok bekletmeden hayırlısıyla gelirler canım 🙏🏻
Ayseyucel33 Eda06 anlattıklarının aynısı, bana da oluyor, canım ben zamanını hesaplamam sadece doktoruma sordum da zamanını hesapla dedi o kasılma oluyormuş evet
Zeybice Acilmaniz var mi? 38 e girdim ben de ama hic acilma yokmus doktor bugun kontrol etti🙈acilacak mi acaba
1anneadayi_ Benm 36+2 de oldu açılmam 2 cm şuan 40. Haftadayım düşünün yani 🙈 herşeyi de yapıyorm ama gelesi yoksa gelmiyor işte ya 😕 Zeybice Eda06
Eda06 Edaaberk bana normal istiyosan 41. Haftaya kadar beklicez dedi Çarşamba günü kontrolüm var bakalım ne dicek keşke kendi sancımla gelse canım ya 😭 benim ağrım sızım da yok
Edaaberk Eda06 inşallah açılmamız olur bir avazda kurtuluruz. Havalar çok ısındı+ bel ağrısı allah yardımcımız olsun
Turkoglu Eda06 dün bi konu açılmıştı orda görmüştüm doktor nst ye bağlamış hangisi sancı diye anlamaya çalışmış karnında toplandığında çocuk sancı veriyormuş makine ağrı girdiğinde değilmiş herkesde onayladı evet çocuk kendini iktiriyor diye o konuyu bulsakta bilgi alsan görsen aslında
Bebus Eda06 eet canım bende devlete gidiyorum acaba her hastane aynı prosedürü mi uyguluyo ? Yarın 40 olacam kontrolüm var banada öylemi derler
Betulll23 Eda06 Bende de oluyor. 39+2 yiz. 3 cm açıkla sancı, su, gelirse bol kanama bekliyorum 😬🤦🏻♀️
Ozget Betulll23 bende sizinle ayniyim 4 gun oldu nisanim geldi 3 cm açıklık var.. 37+4 günlüğüm. Doktor sanci su veya kanama olursa baslatiriz dogumu dedi