SelcanSerkanKuzey Haftamdayım 3 gündür ishal oluyorum bitmek bilmiyor doğum belirtisi diyorlar başına gelen veya bu konuda bilgisi olan varmı ?
Busimss SelcanSerkanKuzey evet doğum belirtisi diye benim bir arkadasım da söylemişti ishali 2 gün sınra kendiliğinden geçmiş ve 10 gün sonra da doğum yapmıştı. Bende 2 hagta önce ishal oldum sonra kendiliğinden geçti 38+3 haftalıgım gelen giden yok daha ☺️
Busbus2684 SelcanSerkanKuzey canım geçenlerden bende öyle oldum, magnezyumu günde 2ye çıkarmıştı doktor, ondan sonra ishal oldum 3 gün. Teke düşürdüm sonra geçti ishalim, kullandığın ilaç da olabilir belki
DuyguY Benimde 38 hafta bugün kuzum bi hafta 10 gündür su gibi ishalim var 🙈bende doğum yaklaştığı için belirtisi diye duydum bakalım hayırlısı ☺️
SelcanSerkanKuzey Busbus2684 doğrudur benim doktorum günde bitane olarak bir gün magnezyum bir gün kalsiyum olarak kullanıyorum ben