ilkbaby Gmsy1 canım sende gebelik şekeri çıkmış ya sen ilk önce kan vermedin mi açlık tokluk orda belli oldu değil mi şekerin oldugunu. Sonra mi şeker yüklemesi yaptın
ilkbaby Gmsy1 hmmm benimde sınırda demişti ama açlık mi tokluk mu hangisi bilmiyorum dikkat et dedi yiyeceklerine illa yaptır demedi 🤔
ilkbaby Gmsy1 hmmm benimki de sınırda demişti doktor ama açlık mi tokluk mu hangisi bilmiyorum dikkat et yiyeceklerine dedi sadece illa yaotir demedi🤔
Gocmnn CennetM doktoruma güvendim hiç bir zararı yok kimseye kulak asma içtiğin suda 2 baklava yemişsin kadar şeker var dedi. Dediği tüm testleri de yaptırdım aklımda hiç soru işareti kalmadı bence yaptır canım
sympapatya CennetM Bende yaptırdım şükür iyi çıktı. Yaptırmasam aklımda kalacaktı. İçtiğiniz şeyde o kadar kötü değil aromalı zaten gazoz gibi bir şey. Yaptırmanızı tavsiye ederim.
Defociha CennetM ben yaptırmak istemediğimi söyledim. Açlık tokluk sekerime baktılar. İstemiyorsanız öyle yapabilirsiniz