Filizzz benimkide cok hassas o yuzden la roshe alacagim ya ben vyesroshe markasini sevemedim yani gecen tonik almaya gittim paraben sifir kimyasal yok diyor bi deneyim dedim kizlarda kesinlikle kizariklik yapmaz sur dediler bi sürdük direk kipkirmizi oldu yuzum o yuzden almadim. Ama rujunu el kremini parfumunu felan kullaniyorum onlar cok guzel bu dedigim tonik icindi. Ben o yuzden eczanede satilan bioderma, vichy, larose, mustela gibi urunleri tercih ediyorum internetten getirtiyorum 😊