Son 73 ile kızımı beklemedeyim🥰Ufak tefek şeyleri kaldı kıyafetleri filan tamam yıkandı ütülendi yerleşti. Arabası, beşiği, banyo şampuan setleri tamam , çanta içi bir kaç parça eksikle tamam… Hiç bez almadım onlar alınacak. Onlarda hallolur inşallah… Hayırla sağlıkla gelsinlerde gerisi halledilir 😉