Kizimveoglumm Kızlar önümüzdeki hafta ayın 14 yada 16sında doktora gidicem 12 haftalık olucaz ikinci gebeliğim sizce cinsiyeti belli olurmu aranızda erken öğrenen var mı ilk bebeğimde tam 21 haftalıkken öğrendim hep kız erkek kız erkek denildi ayrıntılı ultrasonda net öğrendik bunda bari erken öğrenmek geliyor içimden umarım belli olur
Eliftmzkrkmz Kizimveoglumm bana 12de yoğun olarak kız diyorm demişti doktorm sonrasında net öğrenemedik 17+5te net öğrendk kızım oluyo.
[silindi] Kizimveoglumm 11.haftamda ikili testimde bacak arası boş ama ne kız diyebilirim ne erkek dedi 14.haftanda gel söylerim dedi 😊
Ebrugur2019 Kizimveoglumm bende ikinci evladıma hamileyim ve merakla bekliyorum cinsiyetini bir kızım var şimdi de doktorum yüzde 70 erkek dedi geçen gün başka bir doktora gittim yüzde 90 erkek dedi bakalım 2 hafta sonra tekrar gideceğim ama 12.haftada çok erken diyorlar Hep doktorlar 13 küsürde dedi doktorum da bana
Kizimveoglumm Eliftmzkrkmz hayırlısı ile bebeğinizi kucagınıza alın inşallah teşekkür ederim 😍 kızımı geç öğrendim kızlar hep geç göstriyor sanırım
Cansucasalin Cinsel organı 11. Haftada gelişmeye başladı , yani daha çok yeni şimdi öğrenmek istersen yanılmalar olabilir 🥰 sen yine de en geç 15. Haftada git derim hiç olmazsa soru işareti kalmaz ☘️🤍 saglıkla gelsin miniğin..☺️🤲🏻❤️
Kizimveoglumm Cansucasalin 12 haftada doktpr ikili test için çağırdı belki görürüz diye umuyorum 😍😍😍 teşekkür ederim canım hepimiz sağ salim alalım kucagımıza 😍
ecembugra53 Kizimveoglumm 12 haftalık yanılma payı cok yüksek canım bejle 16. Haftada tam belli oluyor canım
Deletedmom337 Kizimveoglumm ben 11 haftalikken ogrendim canm ikili taramada suan 37 haftalik degismedi belki sende ogrenebilirsin
Cansucasalin Kizimveoglumm inşAllah görürsünüz canım 😘 amin inşAllah hepimiz saglıkla alalım kucağımıza💜