deniztekin bacaklarımı rahat bıraktığımda pıt pıt hissediyorum bide kalkıp indiğini görüyorum rahmimin çoğu kişi inanmıyor aranızda yaşayan varmı
Tugce1803 deniztekin Hissedemezsin zaten🤷🏻♀️Atar damarındır ya da ileri zamandaysan bebeğin hıçkırığı falandır.
Yasmiiinn Bende 33 haftalık hamileyim sürekli oluyor bende ama o kalp atışı değilmiş çok aşağılarda hissedersem atar damar oluyor biraz yukarılarda hissedersem hıçkırık olduğunu anlıyorum😍❤️
Deletedmom337 deniztekin hissetmenn imkansiz canm bagirsak hareketidir o ben 37 haftaligim kalbini ben bile duymadim hic
Matmazelilii deniztekin O hepimizde oluyor ama bebeğin kalbi değil keşke öyle duyuluyor veya hissediliyor olsaydı en azından iyi olduğunu bilirdik 😀