20 haftalık hamileyim aşırı sinirliyim öfkeme hakim olamıyorum bu yüzden eşimle de çok sorunlar yaşıyorum. Artık sakinleşmek istiyorum çünkü bu şekilde hem kendime hem bebeğime hem de evliligime zarar vermiş oluyorum. Ilaç da kullanmak istemiyorm bebegim için. Melisa çayı sakinlestiriyo diyolar kullanan var mi acaba faydasını gören? Doktora sormadan kullanabilir miyim?? Lütfen bi fikir verin bana 🙏😔