Misragorezz Kızlar ilk haftalarımda folikasit ve vitamin kullanmıştım sağlık ocağı yazmıştı. Sonra onlar bitti şuan bişe kullanmıyorum 14+1 oldum. Doktor gerek mi duymuyor umursamıyor mu acaba? kullanmak zorunlu mu ki ilaç?
Deletedmom15257 Misragorezz 12 haftam bitti doktor bana omega+folik asit verdi şimdi 13+4 haftadayım azkalmış baska verecekmiz sana neden vermedi kk tahlil falan cektin mi
seray_35 Misragorezz kullanman gerekiyor bebek senin vucudunda aldikca sen gucsuz kalıyorsun cunku ne kadar iyi beslensende vitamin takviyesi sart elevit yada decavite geciriliyor 12. Haftadan sonra folik asit biraktirilip ben balik tuketmedigim icin omega 3 destekli regenesis max kullaniyorum siz dokyorunuza hatirlatin belki unutmustur
ferideee Misragorezz bana geçen hafta doktorumun folic asıt ve omega 3 olan bi vitamin ilacı verdi ıcınde daha bır suru vitanemin var bu haftada demir ilaçına baslattı hatta en onemlısı bu dedı demır alınması gerekenmıs doguma kadar kullanacagım
Ceyduygu Misragorezz Benim doktorun degerlerimin normal oldugunu sadece kan ilaci kullansan yeter dedi kan ilacinada 17 haftalikken basladik. Onun disinda daha iki gün önce omega 3 aldim basladim balik yiyemedigim icin. Degerleriniz normalse verme geregi duymamistir belkide. Bu arada 21+6yim
elifnurr Misragorezz canım bende aynı senin gibi 14+2 folik asitten sonra bişey kullanmadım.sağlık ocagına gittim cuma günü orda DECAVIT verdiler.
Misragorezz elifnurr folikasit le beraber decavit kullandım bitti benim işte doktor A sorim bi ben çarşamba günü gittiğimde
Lonelinesss Misragorezz sağlık ocağı decavit veriyor benimde bitti Cuma günü tekrar aldım gidip ordan alabilirsin