hayalim13 Hanımlar bende pco o var ama ileri derece değil doktorum bunu kullanmamı hamileliği kolaylaştırdığını söylüyor kullanıp hamile kalanlar varmı😊
Gzmsydr hayalim13 ben kullanmıştım canım hafif pko vardı 4 ay falan kullandım 5 ayımda hamile kaldım 7 aylık hamileyim
Dyg4141 Ben kullandım pembe kutusundan sonra bıraktım 1 2 ay faln sonra hamıle kaldım bence onunda etkısı oldu
melekanesi 7 aydır kullanıyorum. Sabah akşam alıyorum. Ama bana faydası olmadı. İnşallah size faydası olur.