Beyza9197 ben de kan tahlilinde 4.haftalarda öğrenmiştim, sağlık ocağındaki hemşire folik aside başlattı. 5+2′de doktora gittim keseyi gördük, 6+5′te tekrar gittim kalp atışını duyduk. Eğer 6.haftalara kadar beklerim dersen en azından folik aside başla derim. Çünkü ilk 12 hafta bebiş kandan beslendiği için ona en faydalı olan vitamin folik asitmiş.