Nisa_nurr Kızlar 27+5 im, şu bir kaç gündür bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum sanki, ya çok az hareket.ediyor ya da hiç tepki vermiyor, bazıları sıcaktandır diyor ama ben korkuyorum yine de bu haftalar da normal mi ?
nil_sugra Nisa_nurr bende 27+1 oldum. 2 gündür bende de aynı durum var. Çok sıcak belki ondandır diyorum. Ama olabiliyormuş yani korkulacak bir durum yok diyorlar. Gün içinde az da oynuyorsa sorun yok demektir
minik10eller Nisa_nurr 25+6 yım benim de öyle ya 2 gün fazla hareketli oluyor mesela ama son iki gündür sadece elimi koyarsam çok hafif hissediyorum. 30’a kadar normal diyorlar ama endişelenmiyor değilim ben de 🤔
Berfin_kycn Nisa_nurr hareketlerini not al günde 10 defa hareket ederse normaldir bu haftalarda hareketleri az hissetmen normal yeri daralıyor