Msltms ben 10 +5 günlük hamileyim bizim ikili testimiz yarın cinsiyet için çok erken gibi geliyor bana ama tabi merak da ediyorum. Inşallah test sonuçlarımız iyi çıkar zaten riskli gebelik yüzünden içim bir rahat edemedi bir de onda bir sıkıntı çıkarsa Allah korusun😞 sıcaklarla da başım belada normalde vucut ısısı düşük çok üşüyen bir tipim ama iki haftadır ter içinde uyanıyorum bunaldim baya