Sokrat Merhabalar 17 haftalık hamileyim perşembe günü doktora gittik herşey yolundaydı ve bebegimin hareketlerini artık bariz bir şekilde hissedebiliyordum ama son 3 gündür hissedemiyorum acaba bir sorun mu var diye düşünmekten kendimi alamıyorum 😔
ZeynepSadicolu Sokrat merak etmeyin daha bebeğiniz küçük her zaman hissetmemeniz de normal bence o haftalarda bende öyleydim çok düzensiz di hissetme zamanlarım
tubatayfun Sokrat sorun yokdur banada olmusdu gecenlerde bebeklerimi hisetmemisdim hastaneye gitdim bana dedi ebe hisetmedigin zaman ya dondurma ye yada soguk sekerli icecek ic 1 bardak ozaman hareket etmeye baslarlar nts bagladilar bebekler hareket ediyordu ama ben hisetmiyordum soguk biseyler ye veya ic bakalim hisedecekmisin canim
baharclk Sokrat 3gundur mu canim hic bi bebek uç gün hareket etmeden durmaz sen doktoruna niye gitmedin simdiye kadar benimde 1.5 gün hareketsizdi mesela ama bi iki kez hareket etmişti yinede, hic hareket etmeden uc gun olurmu
ZeynepSadicolu Sokrat birgün hissediyordum iki gün üçgün bazen hissetmiyordum şimdi hergün hissediyorum muhakkak 25 haftalık olduk güçlendi daha sert haereketleri
26bebek26anne Cnm ben 33 haftalik hamileyim benimki bile arada kendini unutturuyor baan kosa kosa acile gidiyorum ama birsey cikmiyor .acile dr gorunmekten cekinme ben her defasinda gittim gidiyorum da .icin rahat eder daha minnak .benimki 2 kilo bebe olmasina ragmen hissetmiyorum dusun bazen
Htcncl Canım ben de aynı şekildeydim doktora sordum, sürekli ayaktaysan hissetmezsin dedi, sol tarafına yat bekle dedi. Ayakta olunca sürekli hareket edince uyuyormuş bebişler ☺ İçin rahat olsun uyuyordur 😊