Ozge07 Merhabalar anneler 23haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyon çıktı doktorum biteral 500verdi ama tedirgin oldum kullanıp kullanmamakta daha önce kullananlar var mı?
Eymen-s Ozge07 ben iki keredir kullanıyorum antibiyptık ama halen geçmiyor enfeksiyon su içmek lazımmış oda etki ettiğini sanmıyorum geçen gün Doğumdan sonra çocuğun ciğerlerine geçtiğini duydum çok korkuyorum