Pnr_ysm Ben adetim 6 gün gecikince beta hcg yaptırdım 259.9 çıktı sizce normal mi kızlar lütfen yardım edin
Pcoslubiranne Pnr_ysm Hayirli olsun canım.Her kadın farklıdır değerin güzel önemli olan 2 günde 2 katı artması.Zira değerin de güzel zaten geç döllenme olmuştur belki.
Hatce Pnr_ysm geç döllenme olmuş büyük ihtimal canm 2 gün sonra tekrar yap yükseldiyse bi sorun yoktur hamilesin bu arada canim
Duygu123 Pnr_ysm ben adetime 3 gün vardı test yaptığımda düşük çıktı 2 gün sonra gittiğimde 2 katına cikmisti geç döllenme olabilir sen içini ferah tut Allah'ın izniyle bişey olmaz
seray_35 Pnr_ysm evham yapmayin benim 10 gun gecmisti nerdeyse 98 cikmisti gec dollenme olmus suan 18 haftaligim duzenli artis onemli olan
Pnr_ysm Hilosko arkadaşımın adeti 3 gün gecikti onun 1517 çıktı benim ki hem 6 gün hem de düşük çıkınca biraz endişeliyim ilk çocuğum olacak oyüzden
Hilosko Pnr_ysm gec dollenme olmus olabilir bnmki 2 hafta gec dollenme olmus. 2 gun sonra tekrar beta hcg baktir 2ye katlanmissa saglikli gebelik
YaseminErol Pnr_ysm birkaç gün geç döllenme olmuş olabilir endişelenme. Doktor birkaç gün sonra tekrarlamanı isteyecek oradaki artışa göre anlaşılır sağlıklı bir gebelik olup olmadığı
Setenay Pnr_ysm benim 10 gün sonra 649 çıkmıştı 🙂 seninki de çok normal herkesin aynı olmuyor. İki gün sonra ikiye katlaması önemli
Pnr_ysm Pcoslubiranne inşaALLAH ilk çocuğum çok istedik değerim düşük çıkmış diye düşündüm doktora gittim 2 hafta sonra gelmemi söyledi
Deniz25 Genelde 100 ün altında sıkıntı olur diyorlar benim ilkinde 80 çıkmıştı zaten düşük oldu. Şimdi kısmetse ikincisini bekliyorum 🤲🏼
GokceGenc Deniz25 evet ole oluo snrım bnmde 25 cıkştı en fazla 150 yukselebildi ve dustu ztn snrada bu ikinci bebeğim bnmde hyrlı olsn bebişin snnde
Esen Deniz25 çok yanlış bilgi bu benin ilk hamileligimde 120 falandı düzenli de arttı ama kalbi durdu. Bunda ise aybi gecikme suresinde 24 du. Önemli olup 2 günde bir 2 kat artış olup olmadığı yoksa düşecekse 4. Ayda bile düşüyo allah korusun tabi
Pnr_ysm Hatce inşaALLAH bir sorun yoktur bir şikayetim de yok ama düşük çıktı diye endişe ettim sadece
Sedda Benim 93 çıkmıştı ilk yaptığım. Şuan 3 aylık olduk sukur ki bi sorunumuz yok. Kaç çıktığından ziyade yükselişi önemli.
Mlsymc Geç döllenme olmuş olabilr. Bende 4 gün geçtikten sonra yaptırmıştım düşük çıkmıştı. 1 hafta sonra doktora gittim keseyi gördük 1 hafta sonra tekrar çağırdı kalp atışını duyduk şükür olumsuz düşünmeyin 🙂
Pnr_ysm Mlsymc inşaALLAH ben de duyarım inşaALLAH yükselir salı günü doktora gideceğiz tekrar dua edin bize
Deniz25 Pnr_ysm ben tüp bebrl yapmıştım 12. Günüydü. Adetime üç gün vardı. 80 çıktı iki gün sonra yükseldi iki gün sonra tekrar yükseldi 1500 dü hatta. Keseyi gördük iki gün sonra düşük oldu işte. Şimdi ikinciyi transfer ettik test için 12. Günü bekliyorum 🙏🏻
Pnr_ysm Duygu123 ALLAH'IM bağışlasın evladını inşaALLAH daha da yükselir benim değerim RAB'BİM bize bağışlasın inşaALLAH hayırlısı ile kalp atışlarını da duymak nasib eylesin inşaALLAH
Pnr_ysm seray_35 RAB'BİM hayırlısı ile kucağına almak nasib eylesin inşaALLAH biz de kalp atışını duyarız hayırlısı ile inşaALLAH
Neroizm Pnr_ysm benim 5 haftalikken 119.8 cikmisti 5-3000 kusur arasi sanirim normal 5-6 haftalik icin. Aralik baya buyuk 3000e kadar yolu var. Endise etme cnm
Pnr_ysm Neroizm ALLAH'IM bize bağışlasın inşaALLAH çok istedik bebeğimiz olsun hayırlısı ile kalp atışlarını duymak Nasib eylesin YÜCE ALLAH'IM
Pnr_ysm Hatce RAB'BİM bağışlasın inşaALLAH hayırlısı ile kalp atışlarını duymayı ve kucağıma almayı da nasib eylesin inşaALLAH içimi rahatlattınız ALLAH'IM razı olsun