ilknur94acr bende “güngüngebelik” uygulaması var onunla bakıyorum çok ama çok doğru gösderiyor ben karantina sık olduğu dönemlerde bebeğimin kaç hafdalək olduğunu bilmiyorum doktoroa gitmeye izin yokdu o uygulama sayesinde bebeğimin kaç hafdalık, ağırlığı kaç , boyu kaç hepaini izliyordum .Doktora gidince bebeğim bu kadar, boyu kadar, doğum tarihi bu diyince şaşırdı 😂başqa doktora gitdinmi dedi hayır dedim- ee peki naaıl hepsini doğru bildin 😂dedi bende uygulamanı gösderdim - evet hepsini doğru gösderiyor dedi aferim sana dedi☺️☺️☺️