Aylemmm Arkadaslar 8 haftalik hamileyim. Arada karnimin üst kısimları,göbegim yani dokununca sanki orası yanmış gibi acıyor. Ama kısa süreli bir 10 saniye yanıyor sonra geciyor. Bu neden olabilir?
deniztekin Aylemmm bende soruyordu m arkadaşlarıma hiçbirinde olmamış canım çok korkmuştum allahtan geçti stres yapma 😊😊😊