Nilgul-19 Bende aslen unyeliyim ama suanda karstayim insallah tedavi surecindeyim hamile olursam ünye çakirtepede doğum yapmak istiyorum doktorlardan cok memnunlar bide kuzenim o hastanede yenidoğan hemşiresi 😊
Kubosss123 Nilgul-19 Aaa cidden mi 🤭 bende cakirtepeye gidiyorum dilek hanıma o doktor hakkında bilgin varmı acaba nasıl doğumları falan daha yeni gitmeye başladım çok bi bilgim yok doktor hakkında 🤦♀️
Nilgul-19 Kubosss123 butun doktorlardan memnunlar benim gorumcem bülent te 2 tane dogum yapti ondan cok memnun ama teyzemin kizi da diyo zaten doktorlar cok iyi hatta ben burda tedavim olumlu sonuc olmazsa cakirtepeye gitmeyi düşünüyorum 😊
Kubragdkl61 Kubosss123 canim ben cakirtepede calismistim daha once unyeliyim ama mersinde yasiyorum dilek hanımda cok iyi bi doktor sezeryanlarinda falan cok dikkatli disiplinli
Kubosss123 Nilgul-19 bülent beyi de önerdiler bana aslında ama erkek diye biraz çekindim o yüzden dilek hanımı tercih ettim şimdilik bi sıkıntı yok ama yinede kafam karışık ya 🤦♀️
Denizkizinannesi Ünyedeyim devlet hastanesine gittim bebeğin eşinin rahim ağzını kapattığını söylüyor burda doğum yaparsan sana kan bulamayız Samsun’a ya da orduya git diyo ordakiker de böyle bir şey yok diyo bir daha asla orduya gitmem
Nilgul-19 Denizkizinannesi bazen doktorlar yanilabiliyo ben karstayim burdaki doktorlar bile en ufak bisey olsa risk almayip daha buyuk yere erzuruma gonderiyolar anneler korkuyo birazcık ama gidince korkulcak bisey yok diyolar bu her yerde var tek orduda yok 😏
Denizkizinannesi Kubosss123 Bircu timurla hakan Timur a göründüm bugün ikiside yok normal doğum yapabilirsin bebeğin eşi rahim ağzını kapatmiyo dedi ve geçen hafta bebek 2850 idi kilosu bu hafta 2800 dedi bir de gittiğim bütün doktorlar 2 hafta önde gidiyor bebeğin diyor bunlar yok haftasıyla uyumlu diyor
Kubosss123 Denizkizinannesi benimkide 2 hafta önden gidiyomuş iri bi bebek dedi inşallah doğumda beni zorlamaz ya
Kubosss123 Kubragdkl61 Ben normal doğum istiyorum doğumları nasıl oluyor acaba sezaryan mi yoksa normal doğum için cabaliyomu en çok yöneldiği hangisi onu merak ediyorum kuzum. Bazı doktorlar normal doğum için çok cabalamiyomus genelde sezaryani tercih ediyorlarmış bende ondan korkuyorum
Kubosss123 Denizkizinannesi unuttum kilosunu ama 600 gr demişti galiba ya en son gittiğimde. Şuan 26+5iz
Denizkizinannesi Kubosss123 peki doğum fiyatlarını sordunuz mu çakirtepeye birde muayene ücreti ne kadar acaba
Kubosss123 Denizkizinannesi normal doğum 1.150 ,sezaryen 1500 dü yanlış hatirlamiyosam gülüm ya çok unutkanım bu aralar 🤦♀️ muayene ucretide 95 lira 🙂 epidural normal doğumda 1700 demişti sanırım