Bizim ozel saglık sıgortamız var şirketimden dolayı . Ozel muayne olan doktorların ucretının yuzde 20sını oduoruz yuzde 80ınin özel sıgortamız karsılıyor . Ozel hastanedede sadece katkı payı 15 tl oduyoruz . Siz olsanız ozel muaynesi olan doktora mı gidersiniz yoksa özel hastaneye mı . Mersınde yasıyorm henuz dogru duzgun doktor bulamadım daha