Merhaba güzel anneler bugün ilk trimesterimi doldurdum.. maşallah diyelim aşırı rahat geçen bir hamileliğim var cok şükür.. ama bugün sanki adet olacakmışım gibi bi dolgunluk var karnımda hafif kasılma şeklince sancım var. . normalde hiç yaşamadım bi sıkıntı yoktur değil mi