Gygur19 hastane çok kalabalıktı 45 dk bekledik randevu saatimizi. Kapıdan soru soranlar girenler çıkanlar beklediğimiz alan tıklım tıkış e ben bu durumda nasıl doktora sakin sakin soru sorayım ben Türkan hocayı da öyle mesajla çok rahatsız etmem nadir mesaj atmışmışdır o da eşimin zoruyla muayene esnasında da az soru sordum ama hoca hep çok ayrıntılı anlattı biraz hassasım hep karşı tarafı düşünürüm o yüzden beğenmedim özgü hanımı yani ben doktorun peşinden koşamam o benimle ilgilenmeli 😂bu arada özgü doktor ikili test yapalım dedi bi sonraki randevuda ki araştırdık çok erken istemiş o hafta yapılsa da sonuç sağlıklı olmayacaktı. İsterseniz arzu hanımı deneyin ondan da memnun olan çok. Doktor memnuniyeti çok göreceli herkesin beklentisi Farklı bi de bazen kimya tutmuyor sanırım umarım çok keyifli bir gebelik geçirirsiniz