Şuan 18+2 haftligim ama en korktuğum şey göğüs yarası, ilk oğlumda oğlumu sütten kesmeme sebep oldu, çünkü okadar kötü oldu ki az kalmıştı göğüs ucum kopacakti, hiç bir krem fayda etmedi, şuan doğum değil de en korktuğum şey bu ,sizden ricam, varmı bir bildiğiniz doğumdan önce kullanmam gereken birşey ne olur arkadaşlar yardımcı olursaniz çok mutlu olurum…