Merhaba arkadslar👋🏻 son günlerde “doguramıyorum,nasıl doğururum ” vs gibi postlardan beni belki görmüşsünüzdür, sonunda doğurdum 😂
Doktorum bana her hafta gün veriyordu, şu gün gel suni vereyim şu gün gel şunu yapalım diye. Her seferde pılıyı pırtıyı toplayıp gidiyordum ama sonu hüsrannn 🤦🏻♀️
İyi doktor işini bilir diyorlar gerçekten doğru doktorum mükemmeldi. En son bana verdiği günde beni eve göndermesinin bir sebebi vardı.. Cünkü ertesi aksamına sancılanacagıma biliyordu 😂
neyse eve geldim bu sefer diş agrısından duramadım , hemen gittim çektirdim . Mecburi ve doktor onayımla tabi ki ☺️🤙🏻
Geldik cumartesi gününee.. ben merdivenler cıkıp iniyorum , kekik suları içiyorum, hurma yiyorum geziyorum arabayla fink atıyorum filan nasıl olsa doguramıyorum diye 😂 aksam bir sancılandım bir sancılandımmmm. Ama nasıl seviniyorum suni almıcam diye. Gece 2 de sancım başladı sabah 9 da dayanamadım hastaneye geldik 4 cm acıklık 🤙🏻 9dan öğlen 2 ye kadar yine sancı çektim bakalım dayanabilirmiyim diye açıklık 6 olmus ama ben dayanamadım malesef. Epidural yaptırdım, sevincimden mutlulugumdan havalara uçtum 😂 6cm kadar dayanan tam açıklığı da beklerdi diyeceksiniz belki ama inanın benim gücüm yetmedi , bide sessiz sessiz bi köşede çektim sancımı, bagırma cagırma aglama yok cunku dayanılmaz bir acı değil sadece insanı yoran bir acıydı korkulacak bişey yok yani 👍🏻 Neyse epidural dozu gitti bidaha sancılar başladı ama ben sinirlendim bu sefer beni kandırdılar diye 😂 bi doz daha yaptılar bu sefer de tutmadı , ve ayaklarımı hissetmedim eşim felç oldum sanmıs hastaneyi ayaga kaldırdı ona buna bagıra cagıra çünkü çok korktu bizi hiçbir şekilde böyle bişey yaşayabilirsiniz diye uyarmadılar ve ben ayaga kalkmaya calıstıgım gibi eşim tutmasa yere yığılırdım , bu da kazaya sebep olabilirdi .
Neyse o anın verdiği agrı sancı ve ıkınma hissi ile acilen doğumhaneye alındım açıklıgım tamdı🤙🏻 Belki epidural hızlandırdı bilmiyorum cunku hiç hareket etmedim yattım hep. Ben doğumhaneye gectim doktorumu bekliyorum ama artık ıkınma hissinden bi hal oldum 😂 doktorum geldi en sonunda bebeğim kanalda değildi , inmiyordu eger yeterli gücü vermessen direk sezeryan dedi. Tabi ben ben sezeryan istemediğim için ya Allah bismillah dedim tüm gücü verdim ıkınmaya. Tam 30 dakıka ıkındım ıkındım, doktorumun da tüm gücüyle bebeğimi aşağıya ittirmesiyle ohhhh içimden aktı gitti agrı sancı sıfır sıfır sfır 😂 hemen dikişlerim oldu epidural oldugu için onları zerre hissetmedim, çekişme bile hissetmedim zaten bebişimle aşk yaşıyordum ♥️♥️ Biraz uzun oldu kusura bakmayın bu arada..
bir kaç tavsiye vermek isterim..
öncelikle manevi tavsiyelerim
🌹öncelikle doguma girene kadar tesbihimi hiç bırakmadım sürekli “sümme sebila yesserrah” “rabbi essir” dualarını okudum .
🌹 meryem ana otu büyük faydası olduguna inanıyorum👍🏻
🌹 hamileliğim boyunca ve doğuma girene kadar hep kuran okudum şükür çok faydaları oldu 🙏🏻
…
🌹 perine masajı çok uyguladım ve bebişimin hemen kendini itebilmesine neden oldu
🌹 sancı geldikçe pilates topu ile hareketler yaptım ve sancılarım en aza indi
🌹bol bol hurma yedim
🌹 sakın uykusuz kalmayın ben sancılar başladığı gibi uyumaya başladım ta ki sancılar beni uyandırana kadar 🤦🏻♀️ Sonra dogumda uyucaktım neredeyse 😂
🌹göğüslerim içim gümüş kapak ve kantoron yağı kullandım, kullanıyorum büyük ihtiyac gerçekten 🤙🏻 Sükürler olsun güzel emişiyoruz
🌹 refakatçınızı doğru secin.. ben eşimle kaldım Allah bin kere razı olsun emzirme dışında bişeye uyandırmadı 🙏🏻
tekrardan kusura bakmayın uzun oldu 🌹
Merak ettikleriniz varsa elimden geldiğince cevaplarım 🙆🏻♀️