Gd1992 canım ben ikisini de tavsiye etmem. Samsung telefonları bir iki yıldan sonra donma sorunu var ben Samsung beğenmiyorum açıkçası. Xiamoi de arkadaşımın eşi almıştı beğenerek aldı ama memnun kalmadı ayrıca güzel de çekmiyor bence . Alacaksan Huawei veya İPhone öneririm. Huawei telefonları çok güzel kamerası da çok iyi ve donma sorunu yok. Ben İPhone 8 Plus kullanıyorum bu arada.