Mystery89 Herkese merhabalar, defalife de doğum yapanlar var mı memnun kaldılar mı? Hastane hakkında çekincelerim var yeni olduğu için? Ama doktorumu da çok seviyorum o yüzden vazgeçemiyorum hastane evimede çok uzak buda kafama takılıyor
Zey123nep Bence Hatem çok iyi Doğum için çok ilgililer ve tertemiz odaları Allah kısmet ederse bende orayı düşünüyorum ama doktorum sevgi hastanesinde☹☹
Zey123nep Hayır yaptıramıyor ben Nurettin kavcı ya gidiyorum doktorum çok iyi iyiki onu bulmuşum ama sevgi hastanesini çok sevmiyorum