Elsaa_13 Haftaya girdik kızlar ama uyku diye bişey kalması 2 saatte bir Uyanırken bacak arası batması hepsi tamam sizlerde neler varrr
Fatima1996 Elsaa_13 37yi tamamladık 38e keçdik bugun😂 ama uykular baya var yani 36ya geçdiyimde başladı fazla uyuma hissi😁
Eliftmzkrkmz Elsaa_13 sıcaktan ve karın etlerimin acısından uyuyamıyorm bir an evvel doğsa artık diyorum😀
Zynbnur Elsaa_13 bizde 37 +2 olduk hafif hafif kasık ağrısı oluyor uykusuzluk zaten kaç haftadır var ama elhamdülillah ya bu günlerimize bebişlerimiz sağlıklı sıhhatli afiyetli kucağımıza alalım da 🤲😍
Elsaa_13 Her oturduğumda kalkarken batmalar oluyor evde yürürken bile nefes nefese kalıyorum en zor son 2 aymış anladım gerçekten