Merhaba kizlar. Geçen hafta sağlık ocağına gittim kan verdim hemen hemen bütün değerler çıkmış ama beta hcg çıkmamış hemşire bununla ilgili birşey söylemedi. Sistemden kaynaklı olduğunu düşünerek ben de sorgulamadim. Sizce neden çıkmamış olabilir ? 6.haftadayim şu an testte pozitif çıkmıştı