Merhaba anneler ben 37 haftalık gebeyim bobregim ön tarafda olması gereken yerde değil ektopik bobregim yâni normal dogum yapmaktan korkuyorum karina bastiriyorlar diye bobregim zarar görmesinden korkuyorum bu hafta doktora gidip sezaryen olmak istedigimj soyliycem özel bi hastaneye gidiyorum çevresinde böyle ektopik böbrek olan var mı doktorum kabul eder mi sezaryeni