Kızlar dün akşam dışardan geldiğimde iç çamaşırım da hafif ıslaklık hissettim sanırım altıma kaçırdım diye düşündüm ama baktığımda eşofmanımın belirli bi kısmı da ıslaktı. Neyse dedim olur, sabah yine aynıydı. Enfeksiyon olduğu için idrarın kokuyor ama bu akıntı kokmuyor. Nişan da gelmedi. Sizce bu su olabilir mi yaşayan var mı