derinsvy Rehile bana çok sıcak basiyo birde olur olmadik hersey kokuyo bazi seylerden tiksiniyorum birden bire
Rehile derinsvy Ayy Banada ya 😣Böyle sıcak Basması yaşamadm Bi üşüyorum bi sıcak Haftaya Doktora gidcem İnşAllah
Betul5352 Merhaba ben 5 + 4 oldum bugün kontrole gittim kese göründü inşallah haftaya da kalp atışı duyucaz🥰 belirti bende şuan bisey yok sadece gaz sıkışması ve yorgunluk oluyor 😀
Rehile Betul5352 Yaa Maşallah canm Benmde Uygulama 4+4 diyo ama bakalm adetim daha gecikmedi ama yumurtalama takip etdm bu gün 13 günüm 11 günde Baya belli ikinci cizgim cıkmıştı 😊Bu günde yaptm Maşallahı var koyulaşmış ..Haftaya doktora randevu aldm İnşAllah Bende keseyi gprürüm
Rehile Betul5352 Benim Belirti cok en Büyüğüde Bel Ağrısı Oturup kalkamıyorum😣 Bide Halsizlik dün 16 saat uyudum ..mide ekşimesi felan