Merbe61 Karnına biri dokunur ya hissediceğin his öyle bir şey. Korkulcak bişey değil. Bende panik atak var ve ben çok korkarak, ağlayarak girdi. Her seferinde başlamayın, yapmayın hissediyorum diye bağırdım. Anestezi uzmanı bıkdı benden. Ama hiçde öyle burda okuduklarım kadar hissetme olmadı. Bir bebeğin çıkış anını dokunduklarını hissediyorsun. Bebek çıkdıkdan sonrada gerisi umrunda olmuyor çünkü onu izliyosun çok güzel. Hiç korkma.