neith Kızlar günaydın, 07:00da yatışım yapılacak spinal sezaryen için. Bana dua edin bol bol, heyecandan uyuyamadım bile 🥺.
Mdn neith hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah emin olun yaptığınız strese değecek kadar korkulacak endişelenilecek bişey yok bebeğinizle bir bedende son saatleriniz hiç bişeyi düşünmeyin stres yapmayın şimdi minik beye yada hanımefendiye kavuşma vakti geldi onunla ilk karşılaşmanız harika olacak sizin meleğiniz size neşe katmaya geliyor 😊
Aybukeb neith Allah yardımcınız olsun haftaya bizde doğuma gireceğiz bu heyecanı yaşamaya az kaldı sağ salim kavuşun 😊