Merhaba annelerim ilk gebeliğim 38+1 oldum ara sıra sancılarım geliyor nasıl karşılamalıyım ne yapmam lazım tecrübesi olan annelerim neler yaptılar bir yerde okumuştum kendinizi sıkmayın kasmayın vajina açılma yapmıyor diye ne yapmam lazım bilgi verirseniz çok sevinirim