Eda35 Selam kızlar, 19 haftalığım, kız bebiş bekliyorum 💖 park yatak aldım. Ancak Bebek odası da yapmak istiyorum. Bebeğin odasına ikea beşik veya montessori yatak almak istiyorum. Sizce hangisi daha kullanışlı olur? Önerilerinizi bekliyorum ☺☺☺
Seyma0 Eda35 bende anne yanı beşik ile montesseri oda hazırlamayı düşünüyorum hem daha uzun süreli kullanım hem güvenilir hem farklı👍😇
gguler Bence Montessori. Çok güzel kullanışlı yataklar odası da genisse neden olmasın. Düşme derdi yok ilerde büyüdüğünde kendi sürünür gelir. Çok doğal organik buluyorum ben. Hakkınızda hayırlısı 😊😊😊😊