35+2 yim geçmeyen kasık ve bel ağrım var korkmaya başladım doğum başlamış olabilir mi 😞
sdadcr kac dakikada sanci geliyor canim 5 dk yi gectikten sonra doguma giriyosun
kubrakama hiç geçmiyo sürekli aynı düzeyde galiba ilk gebeliğim fazlada anlamıyorum😞