Merdgn asiltosumm35 Braun aldım ben. Dijital istedim aslında ama çok pahalıydı.. Timpanik aldım ben de kulaktan ölçenlerden.
asiltosumm35 Merdgn evet kulaktan olculenlerde aslinda guzel olabilir insallahh saglikla kullanirsiniz 😊
MinnakLiva Canım ben trendyoldan chicco sipariş etmiştim şimdi geldi, ama hep 35-36 çıkıyor 🤷🏻♀️ Mutlaka bir tanede temassız almak gerek
bilaloguzunannesi asiltosumm35 1 bucuk aylık oğlum var doktorumuza sorduk en doğru sonuç vereni koltuk altı olan dedi 30 tl ye aldık