@ZeynepUsar Adet belirtileri gibi oluyor yerleşmesi, kasık ağrıları oluyor göğüste hafif hassasiyet ama en çok kasıklar diyebilirim. Stres yapmayın telaşe etmeyin ve üzülmeyin. Bende hemen olacak diye beklemiştim her belirtiye umut ediyordum 3. ayda oldu merak etmeyin inşallah sağlıklı hayırlı bir evladınız olur :)