Minnak16 Ben daha 11+5 im ben de uyuyamıyorum. Oysa ki hayatım boyunca hep derin uyuyan, sabaha kadar yattı mı bi daha uyanmayan biriydim ben. Artık uyusam da çok huzursuz uyuyorum, sağa sola dönüp duruyorum. Bir agrım sızım da yok çok sükür. Niye böyle oldu ki ya.