11223344 Kendiliğinden geleceği yok sancılarımın hala ne nisan ne su sabah yatışım yapılacak suni sancı ile çok mu zor arkadaşlar?
Bebus 11223344 hayırlısıyla inşallah canım . Bende salı günğ 40 a girıyorum hiç belirti yok . Sen özelemi gidiyosun
Cahan123 11223344 Rabbim yardim etsin kuzum bende 40.haftamdayim bendede ne nisan ne su hicbir belirti yok sabah muayeneye gidicem doktorum 41 e kadr kendi sancini bekleyelim demisti bakalim gelmezse haftaya pazartesi suniyle dogum baslatilacak insallah korktugumuz gibi olmaz kolay dogumlariniz olsun insallah 🤲🙏☺️
Belmaaa 11223344 canım çok zor değil ben bir gün boyunca aldım ama açılmam ilerlemedi sezeryan istedim. Eğer 1-2 cm açılma ile suni başlarsa ilerler kolay olur benim hiç açılmam yoktu
addie487 Cahan123 canım suni sancıyla 9.30 da 2.5 cm açıklık ile yatışım yapıldı 5.15 te doğurdum çok şükür
Cahan123 addie487 ayyy cok şükür cok guzel sevindim bitanem senin adina gozün aydin Rabbim hayirli evlatlardan eylesin insallah 🙏🙏☺️ bakalim gelmezse pazarteside suniyle dogumum baslayacak bnde kendi sancmla olsun diye bekliyorum korkuyrm braz suniden
addie487 Cahan123 canım suni biraz zorlayıcı olabiliyor evet ama kişiden kişiye değişiyor bu işler 🤷🏻♀️ Ben epidural istedim suni verilmeye başladıktan bir süre sonra daha rahattı ☺️ Rahim ağzım yumuşak imiş açılmam kolay oldu çok şükür ama bebeğin kafası doğum anında kanala girmedi biraz zorladı bizi sıpam ☺️
Cahan123 addie487 neden dedim onu yapabilecek doktro yok dedi yani doktorla alakali da bi durum demekki onunda prosödru var artk aciyi iliklerime kadar hissederm 😕
addie487 Cahan123 inşallah canım acı eşiğin farklı olur, nefes alıp vermeye gayret et. Yanında kadın refakatçi olsun, gebe izlem odasına kadın alıyorlar sadece. Ben kollarımı ısırdım bir ara ablam yanımdaydı sağolsun onun ellerini sıktım😁
addie487 Cahan123 doğrudur, anestezi hekimi yapıyor epidurali ama riskleri yüksek bir işlem olduğu için bazı hastaneler yapmak istemiyor olabilir
addie487 Cahan123 nasip canım hayırlısı böyleymiş 🤗 nasıldı sezeryan ? İnan bana zorluk açısından bir farkı yoktur benim dikişlerim çok fazla yürüyemiyorum oturamıyorum. Sadece sola yatabiliyorum sağ taraf dikişli sağına yatma dediler