Mom9272 Nihalcelikk doğum pozisyonundayken çok ağrı yapıyor canım ağrı geldikçe yürüyüş yap birde ayaklarını yükseğe uzalt☺️
Nihalcelikk Mom9272 teşekkür ederim cevabın için normal yani bu haftalarda erken doğum olur diye korktum
Mom9272 Nihalcelikk ama mutlaka doktoruna danış canım bende o haftalarda bu şikayetlerle gitmiştim her ihtimale karsı ciğer gelistirici falan vurulmustum