benim eşimin sperm sayı 0dı , kaç defa yaptırdık 0 0 oluyordu hep.
Sonra ama yediklerine dikkat etdi, ceviz, fındıq, keçiboynuzu pekmezi yedi , balin içine fındıq fıstık ceviz karıştırıp yedi , spor yaptı ,
sağlıksız yiyeceklerden uzak durdu. Ben 0in hiç.bi zaman düzelemeyeceğini sanıyordum. ama bir tarafdan da hep dua etdim , Allaha yalvardım her gece . Tüm şeyleri yapmasının üçüncü ayı bitdi, sperm sayları 3milyon olmuştu. Biliyorum yine az . ama Inanın 0dan sonra 3milyon görmek benim için mucize oldu . Çoook sevinmiştim. Şimdi kaç.aydr keçiboynuzu çayı içiyor. inşAllah önümüzdeki ay sperm tahlili yaptırıcaz. inşAllah artmıştır diye ümid ediyorum. ve doktora gidip hormon tahlili falan yaptırıcaz, spermin az olmasının sebebi neymiş o araştırılıcak, ilaç kullanımına geçicek sonra.
Siz de üzülmeyin , doktora baş vurun, ayın zamanda beslenmesine de dikkat etsineşin, sigara alkok falann içiyorsa biraksın, çok fark ediyor çünki bunlar da. ve siz de hep Allaha dua edin, ben de sizin için dua edicem. Allah hiç.bir kadının kucağını boş.koymasın. Size de tez bir zamanda sağlıklı sihatli bir bebek nasip etsin hayırlısıyla ❤🙏