Minnak35 Kızlar spınal sezeryan olmak ıstıyorum olan varmı aramızda ve nasıl oldu ben kendımıstegımle olcam cok korkuyorum dıye
Eliftmzkrkmz Minnak35 arkdşm oldu 20 gün önce hiç hissetmedim iğneyi sinek ısırığı gibi bişeydi dedi. Ağrı illa oluyo dedi. Türk kahvesi nescafe bitter çikolatada ağrıya iyi geliyomuş
Minnak35 Eliftmzkrkmz ay ınsallah oyle olur ışk cocugum ınsallah ve cok fazla heycan cok fazla kafamda soru ve merak var ama saol güzel bilgin ıcın ıste tr de ve yurtdısında farklı oluyormus bende almanyada yasıyorum ve ogrenmek ıstıyorum ne oluyor ne bıtıyor 🌿
Eliftmzkrkmz Minnak35 aynen benimde ilk merak var çevrede yaşayanlardan aldığım bilgiler bu şekilde ama genelde şikayetçi olan yok 😊 evet türkiye yurtdışı farkedebilir