Kızlar 37.5 oldum. Az önce tuvalete gidince afedersiniz peceteye sarimsi sümük gibi akıntı geldi. Sanırım nişan dedikleri bu. Şimdi benim ne yapmam lazım. Salı günü kontrolüm var zaten. Sezeryan günü alacaktım. Sancı kasılma su gelme olayları yok. Ilk gebeligim hiçbirşey bilmiyorum. Hemen doğum olur mu ki. Yapmam gereken birşey var mi bu durumda bana bi akıl verin. Çok panik oldum.