38+3 günümde yani 18 nisan sabahı yine doğurayım diye dua ederek uyanmıştım 😊😊 ağrım vardı sabah hafif hafif ancak kesinlikle yalancı sancıydı ondan hiç dikkate almadım sadece akıntı miktarımda artış vardı neyse kontrol ederken kendimi akıntımda iğne kadar kan farkettim onu da dikkate almayayım değildir derken akşam saat beş oldu annem yanımdaydı çay koyduk tam bardakla elime çayı alırken sıcacık çay bardağı nasıl oldu bilmiyorum elimden tam göbeğimin üzerine düştü ama öyle bir yandım ki anlatamam direk derim falan kalktı ben yerimden öyle bir sıçradım ki. Sular döktük ama ben böyle bir hata nasıl yaptım diye hıckırarak ağlıyorum. Doktoru aradık hiçbir şey olmaz bebeğe ama yinede gel bir yanıma olmadı yanığa bakmış oluruz dedi ve gittik. Çok şükür gittiğimizde herşey yolundaydı ama sabah ağrımı ve küçük damla kanı duyunca doktor alttan bir bakayım dedi. 2 cm açıklık vardı ve rahmim çok yumuşamıştı. Yarın sabah gel suni sancı ile başlatalım doğumu rahmin çok çok yumuşamış doğum olur dedi ben şok oldum. Hayır kendi sancımı bekleyeceğim dedim. İnan beklersen tam haftanı bile gecirebilirsin su ana kadar hiçbir belirti vermemiş sana boşuna beklersin inan senin iyiliğin için diyorum zor olmayacak dedi. Bende doktoruma çok güvendiğim için kabul ettim. Ertesi sabah gittik saat dokuzda suni takıldı. Dört cm olana kadar sancıyı doğru düzgün hiç hissetmedim bile. Dört cm olunca epidural takıldı ve şunu diyeyim ki yok bel ağrısı yok baş ağrısı bunları düşünmeyin epidural gerçekten anneyi çok rahatlatan doğumu kolaylastıran bisey. Ben 8 cm açıklığa kadar çok rahat geçirdim ve acılmam olsun diye hep yurudum epidural sayesinde. Neyse doktor 6cm olunca bebeğin kalp atışları yavaşladı kakasını yapmış olabilir diye suyumu patlattı . Epiduralin etkisi azalsın artık ıkınman kolay olacak dedi ve 8 cm olunca ağrıları baya hissediyordum ama sürekli sancı geldikçe ıkınma çalışması yapıyorduk. Ikınırken çok rahatlıyordum. Sabah dokuzda başlayan maceram akşam üzeri 17:10 da son buldu oglum kucagımdayı 😊🙏🏻 allah isteyen herkese nasip etsin insallah gerçekten onu görünce hayatımda herşey değişti ve anlam buldu 🙏🏻 Lütfen normal doğumdan korkmayın! Bende çok düşünüyordum sezaryen mi olsam diye ama yapmayın Allah inanın güç veriyor.. birde Meryem ana otunu mutlaka inanarak yapın. Ben yaptım ve hikmeti çok büyük olduğunu düşünüyorum.