İlk gebeliğimde 50 ile hamile kalıp 53 ile Doğum yapmıştım , ama başlarda 6 kilo vermiştim onu geri aldıktan sonra 3 daha yani toplamda 9 kg almıştım ama Doğumdan sonra bişey kalmamıştı, şimdi 44 ile hamile kaldım 40 a kadar düştüm 17 haftadan gidiyorum yeni yeni midem düzelmeye başlıyor en fazla 50-52 olurum herhalde ilk gebeliğim gibi olursa , ayrıca kilo almayan bi yapım var bakalım nasıl olur hakkımızda hayırlısı