AydanB içini karartmak istemem ama canım arkadaşımın 3 hafta önden gidiyordu normal Doğuma girdi 3.5 saat bebeği kanalda beklettiler çıkartamadılar sonrada sezeryana aldılar eğer öyle bi riskin falan varsa doktorunda normali riskli buluyorsa direk sezeryan ol derim